logo
امروز : جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۰۱
[ شناسه خبر : ۵۳۲۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
دبیر هیئت کشتی استان زنجان:

کشتی‌گیران زنجان در راه کسب سهمیه مسابقات جام تختی/ سالن شرکت غله هنوز در اختیار هیئت کشتی قرار نگرفته است

کشتی‌گیران-زنجان-در-راه-کسب-سهمیه-مسابقات-جام-تختی-سالن-شرکت-غله-هنوز-در-اختیار-هیئت-کشتی-قرار-نگرفته-است

دبیر هیئت کشتی استان زنجان از حضور کشتی‌گیران زنجانی در مسابقات انتخابی جام تختی خبر داد.

محمد عادل‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به حضور کشتی‌گیران زنجانی در مسابقات انتخابی تیم ملی برای شرکت در جام تختی اظهار کرد: مسابقات انتخابی کشتی فرنگی از فردا آغاز می‌شود که از استان زنجان نیز کشتی‌گیرانی در این مسابقات حضور خواهند داشت.

وی با بیان اینکه در مسابقات کشتی آزاد نیز ما چند کشتی‌گیر در مسابقات خواهیم داشت، ابراز کرد: حضور میثم نصیری در مسابقات بین‌المللی جام تختی قطعی است.

دبیر هیئت کشتی استان زنجان بیان کرد: مسابقات انتخابی کشتی پهلوانی نیز 20 دی ماه در مشهد برگزار می‌شود که محمد نادری از استان زنجان در این مسابقات حاضر می‌شود تا مجوز مسابقات جام تختی را کسب کند.

وی با بیان اینکه مسابقات جام تختی بهمن ماه برگزار می‌شود، گفت: سعی ما این است تا کشتی‌گیران زیاد از استان زنجان در این مسابقات حضور داشته باشند.

عاد‌ل‌پور در مورد عدم توانایی مالی هیئت کشتی استان زنجان در کسب میزبانی مسابقات قهرمانی کشوری نوجوانان خاطرنشان کرد: قرار بود فدارسیون کشتی در منابع مالی و تجهیزات کمک‌ کند که متاسفانه این امر انجام نشد و ما نیز به دلیل عدم توانایی مالی نتوانستیم میزبان مسابقات باشیم.

وی با اشاره به تجهیز سالن غله برای برگزاری تمرینات کشتی افزود: متاسفانه امروز و فرداها ما را در تجهیز و راه‌اندازی این سالن دچار مشکل کرده و تنها دو برگه کاغذ در دست داریم و چیزی دست ما را نگرفته است.

دبیر هیئت کشتی استان زنجان با بیان اینکه اداره کل ورزش و جوانان به صورت جدی برای تحویل و آماده‌سازی این سالن تلاش می‌کند، اظهار کرد: امیدواریم هرچه سریع‌تر این سالن در اختیار کشتی استان قرار بگیرد اما تا به امروز این اتفاق نیفتاده است.

وی بیان کرد: ما پیگیری‌های لازم را از طریق اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان انجام می‌دهیم چرا که راه‌اندازی این سالن می‌تواند به کشتی زنجان کمک‌های زیادی کند.

//س

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر